Povestea mea
♦ Atelier organizat de asociația culturală De dragul artei.
♦ galerie foto
♦ Atelier realizat în anul 2012 (copii 3-5 ani)
♦ Condus și conceput de Alex Vlad și Bianca Mateescu
♦ 2 zile de lucru
♦ 10 participanți (maxim)
♦ Se lucrează exerciții care dezvoltă atenția, imaginația și îmbogățesc modalitățile de exprimare în plan afectiv și social.
♦ Prin parcurgerea unui set de exerciții sub formă de joc se urmărește încurajarea inițiativei și creșterea toleranței la reguli.
♦ Atelierul are la bază lucrul cu obiecte și se axează pe dezvoltarea inventivității. Ca material de lucru copiii sunt invitați să iși aducă de acasă jucăria preferată (e ideal să fie de pluș)
♦ Prima etapă de lucru se orientează către atribuirea unor însușiri umane jucăriilor. Sunt numite mai multe caracteristici (precum vârstă, nume, etc) și care odată stabilite, nu se mai pot schimba. Copiii învață să se exprime liber și își antrenează memoria.
♦ A doua etapă de lucru înseamnă construirea pe loc a unei povești (folosind jucăriile care acum au o identitate) în baza unei teme oferite în prealabil (la magazin, în parc, etc). Povestea inventată trebuie să fie logică iar copiii să țină cont de coordonatele pe care le-au oferit inițial jucăriilor.
♦ Întâlnirea se desfășoară la Ch'artist București
♦ galerie foto
♦ Atelier realizat în anul 2012 (copii 3-5 ani)
♦ Condus și conceput de Alex Vlad și Bianca Mateescu
♦ 2 zile de lucru
♦ 10 participanți (maxim)
♦ Se lucrează exerciții care dezvoltă atenția, imaginația și îmbogățesc modalitățile de exprimare în plan afectiv și social.
♦ Prin parcurgerea unui set de exerciții sub formă de joc se urmărește încurajarea inițiativei și creșterea toleranței la reguli.
♦ Atelierul are la bază lucrul cu obiecte și se axează pe dezvoltarea inventivității. Ca material de lucru copiii sunt invitați să iși aducă de acasă jucăria preferată (e ideal să fie de pluș)
♦ Prima etapă de lucru se orientează către atribuirea unor însușiri umane jucăriilor. Sunt numite mai multe caracteristici (precum vârstă, nume, etc) și care odată stabilite, nu se mai pot schimba. Copiii învață să se exprime liber și își antrenează memoria.
♦ A doua etapă de lucru înseamnă construirea pe loc a unei povești (folosind jucăriile care acum au o identitate) în baza unei teme oferite în prealabil (la magazin, în parc, etc). Povestea inventată trebuie să fie logică iar copiii să țină cont de coordonatele pe care le-au oferit inițial jucăriilor.
♦ Întâlnirea se desfășoară la Ch'artist București