Intuiție și imaginație
♦ Atelier organizat de Teatru Acum (2011) / Curs organizat de Irsca Gifted Education (2013) / Curs organizat de Școala Montessori București (2015) / Curs organizat prin Teatru Acum la Clubul de Șah MMI București (2015 și 2016)
♦ Condus și conceput de Alex Vlad
♦ Cu Teatru Acum: Atelier realizat în anul 2011 în cadrul Școlii de Vară de la Galați (ediția a-II-a), cu sprijinul Universității Galați. (copii și adolescenți)
♦ Cu Irsca Gifted Education: Atelierul este lucrat sub forma unui curs în anul 2013. (copii și adolescenți)
♦ La Școala Montessori - Atelierul e realizat sub forma unui curs în anul 2015. (copii 9-12 ani)
♦ La Clubul de Șah MMI București - Atelierul e realizat sub forma unui curs în anii 2015 și 2016. (copii 9-12 ani)
♦ 10 zile de lucru (3h/zi) (atelier) / 30 de ore de lucru (curs)
♦ 15 participanți (maxim)
♦ Se lucrează exerciții de auto-cunoaștere și improvizație în arta actorului
♦ Se descoperă importanța de a avea și de a menține un scop, se studiază modul de formare al scopului.
♦ Se studiază diferențele dintre (a avea o) țintă și (a avea un) scop
♦ Se pune un puternic accent pe analiza procesului scenic (încasare, prelucrare, opțiune, acțiune). Se lucrează exerciții în acest sens și se analizează diferențele dintre o situație în viața de zi cu zi și o situație în cadrul unei convenții.
♦ Sunt lucrate exerciții care facilitează analiza situației scenice (cine, ce, unde, când, de ce). Se descoperă motivele pentru care răspunsul la întrebarea "cum" nu face parte din analiza situației scenice. Cursanții descoperă importanța de a lăsa cum-ul să se nască și elimină ideea de a construi cum-ul.
♦ Se descoperă importanța de a transforma unde și când în acum și aici (indiferent de timpul istoric, locație, spațiu geografic, moment din zi etc.)
♦ Concepte utilizate: adevărul meu e în tine, teatru-sport, concesie și cooperare, magicul dacă
♦ O versiune concentrată a atelierului s-a lucrat în câteva rânduri sub denumirea Relație și proces scenic
♦ Întâlnirile se desfășoară la Universitatea Galați (Scoala de Vară Galați, 2011), la Sediul Irsca Gifted Education București (2013), la Școala Montessori (2015) la Sediul Clubului de Șah MMI (2015 și 2016)
♦ Condus și conceput de Alex Vlad
♦ Cu Teatru Acum: Atelier realizat în anul 2011 în cadrul Școlii de Vară de la Galați (ediția a-II-a), cu sprijinul Universității Galați. (copii și adolescenți)
♦ Cu Irsca Gifted Education: Atelierul este lucrat sub forma unui curs în anul 2013. (copii și adolescenți)
♦ La Școala Montessori - Atelierul e realizat sub forma unui curs în anul 2015. (copii 9-12 ani)
♦ La Clubul de Șah MMI București - Atelierul e realizat sub forma unui curs în anii 2015 și 2016. (copii 9-12 ani)
♦ 10 zile de lucru (3h/zi) (atelier) / 30 de ore de lucru (curs)
♦ 15 participanți (maxim)
♦ Se lucrează exerciții de auto-cunoaștere și improvizație în arta actorului
♦ Se descoperă importanța de a avea și de a menține un scop, se studiază modul de formare al scopului.
♦ Se studiază diferențele dintre (a avea o) țintă și (a avea un) scop
♦ Se pune un puternic accent pe analiza procesului scenic (încasare, prelucrare, opțiune, acțiune). Se lucrează exerciții în acest sens și se analizează diferențele dintre o situație în viața de zi cu zi și o situație în cadrul unei convenții.
♦ Sunt lucrate exerciții care facilitează analiza situației scenice (cine, ce, unde, când, de ce). Se descoperă motivele pentru care răspunsul la întrebarea "cum" nu face parte din analiza situației scenice. Cursanții descoperă importanța de a lăsa cum-ul să se nască și elimină ideea de a construi cum-ul.
♦ Se descoperă importanța de a transforma unde și când în acum și aici (indiferent de timpul istoric, locație, spațiu geografic, moment din zi etc.)
♦ Concepte utilizate: adevărul meu e în tine, teatru-sport, concesie și cooperare, magicul dacă
♦ O versiune concentrată a atelierului s-a lucrat în câteva rânduri sub denumirea Relație și proces scenic
♦ Întâlnirile se desfășoară la Universitatea Galați (Scoala de Vară Galați, 2011), la Sediul Irsca Gifted Education București (2013), la Școala Montessori (2015) la Sediul Clubului de Șah MMI (2015 și 2016)